10 Aralık 2012 Pazartesi

Buraya askı asmayın!

Kıbrıs'ta kaldığım otelde, tam valizimi hazırlamış çıkarken farkettim duvardakileri. Önce "askı asılmaz" anlamına geldiğini tahmin ettiğim işareti gördüm duvarın ortasında. Sonra şaşkınlık içinde "ne demek istiyorlar acaba?" diye düşünürken yaklaşık 40 cm üstündeki su püskürteçini gördüm... Sanırım püskürteçin üstüne askı asmayın demek istiyorlardı ama bunun zaten anatomik olarak yapılabilmesi pek mümkün değildi. Çünkü herhalde iki metreden daha yüksekteydi su püskürteci. Yani sandalye üzerine bile çıksanız ulaşamayabilirdiniz. Önce kocaman bir gülümseme yayıldı yüzüme, sonra da kendi kendime şöyle dedim: "bu olmamış!"

Duvardaki askı asmayınız işareti ve üstünde püskürteç.

Daha yakından görüntü.


6 yorum:

  1. Normal insan boyu ancak işareti oraya yapıştırabilmiş:-)

    YanıtlaSil
  2. Kıbrıs'a çok gider gelirim. Otellerde hep tuhaflık olur orada.

    YanıtlaSil
  3. Kıbrısa çok gittim. Otellerde bir tuhaflık her zaman yaşarsınız. İngiliz alışkanlıkları olmalı.

    YanıtlaSil
  4. "bu olmamış" bence çok güzel olmuş, bence devam etmelisin postlara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Çok mu olumsuz olur diye düşünerek bırakmıştım neredeyse. Devam o zaman. Sizden de beklerim varsa paylaşacak bir şeyler.

      Sil